Schrijver, ondernemer en sociaal psycholoog Arend Ardon begeleidt organisaties via moderne wegen richting vernieuwing. Zijn motto? Vernieuwing is alleen mogelijk door oude patronen los te laten. Vaak staan organisaties wél open voor vernieuwing, maar willen ze dit starten vanuit hun huidige aanpak. ‘Als mensen een innovatief idee hebben, moeten ze daarvan een business case maken. Wij hebben daar standaard formats voor. Die moeten ze dan indienen bij de projectgroep’, is een uitspraak die Ardon vaak tegen komt.
Meer weten over hoe hij deze vraagstukken oplost? Lees het hele artikel online via deze link: Arend Ardon – ELLLA magazine
Dit artikel is een verschenen in het ELLLA-magazine, een blad vol inspiratie waarin een leven lang leren centraal staat. Van inspiratie verzorgd door deskundigen tot ervaringen met de leergangen van ELLLA van de afgelopen tien jaar. Wil je het magazine graag zelf ontvangen? Je kunt hem hier aanvragen: https://ellla.nl/over-ellla/#contact
ELLLA en het grootste Kennisfestival van Nederland
ELLLA en het grootste Kennisfestival van Nederland